Saturday, 17 March 2012

SEGMEN BLOGWALKING BY AZIMAH ZULKIFLI


ASSALAMUALAIKUM...

Hari nak post pasal segmen blogwalking. Hah?! Segmen lagi?! Haha... Bagus tau join segmen-segmen ni. Dapat terjah blog orang lain. Tengok diorang punya kekreatifan. Kagum tengok masing-masing punya blog. Selain tu, dapat tambah follower. Cer tengok follower Hajar dah berapa. Baru 22 orang je!! Tu pun hasil daripada segmen-segmen sebelum ni. Hehe.. 

klik dekat SINI kalau nak tahu lebih lanjut pasal segmen ni.

Okeh, untuk kali ni, Hajar join segmen blogwalking by AZIMAH ZUKIFLI. Dia ni sama baya dengan Hajar. Juga berada dalam bidang yang sama iaitu PENGANGGUR TERHORMAT. Dan dua-dua tengah tunggu tarikh bersejarah 21 Mac ni. Haha... So, sape yang dah singgah blog Hajar yang tak seberapa ni..meh pakat-pakat follow ye.. Terima kasih... Untuk segmen ni, Hajar nak tag dekat AMIR HARIRI yang blog nye wane kuning pekat tu..



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

6 comments:

  1. thanks hajar sebab join :)
    pastikan org yang hajar tag tu tahu k .
    thanks again :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. i will follow u back!! no worries..haha

      Delete
  3. done follow you . . music bestt ! ^_^

    ReplyDelete

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)