Saturday 3 March 2012

RAINBOW CAKE SPECIAL

Assalamualaikum

Hai-hai... Petang tadi mak aku buat RAINBOW CAKE special. Baca tajuk pun dah terang lagi bersuluh lah kan. Haha..resepi mak aku tuh. Tapi harini aku bukannye nak buat tutorial macam haritu. Saja nak kongsi-kongsi gambar je. Hehehe.. Kek ni boleh campur macam-macam perasa. Tapi mak aku cume buat coklat (my faveret) campur vanila. Jadilah coklat vanila...

 

Amacam???? nampak menyelerakan ke tidak?? tepuk dada tanya selera okay

* font besar sikit eah sebab benda yang nak ditulisnye pendek je..hehe


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. err,, biler kao mau buat satuh?? ^^_

    hei,, yang 5 spare tuh sangat hebat okeh,,haha ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah buat and dah habis laa.. haha x sempat nak pos kat ko...

      Delete

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)