Thursday 8 March 2012

BANDUNG, INDONESIA


Assalamualaikum

Okey, mula-mula sekali, aku nak korang klik sini dulu dan klik sini juga ye.

*********************************************************

Entry kali ni aku buat untuk abang aku. Al maklumlah, dalam keluarga En Noh, aku sorang je yang ada blog. So, ada pape semua koje aku lah kan untuk menghapdet natang ni. 

Brader aku semalam baru balik dari Bandung, Indonesia. Katanya nak release tension lepas berminggu-minggu exam. Bukan main abang aku, sekarang dah tak main dalam-dalam negara lagi dah. Luar negara je semua. Bukan nak bawak aku pun. Haha.. Abang aku pergi dengan kawan dia, Eugene Teh. Sporting budak Eugene ni. 



Kita tengok sikit ye antara gambar-gambar abang aku yang tersenyum bangga. Haha..


Okeh, cukup dua aje. Nanti orang kata,,"adik dia pulak yang over-over"


Hmm,walaupun abang pergi dengan kawan dia aje, aku tak kisah asalkan dia ada bawak ole-ole untuk aku. Haha.. Abang aku kata barang-barang branded kat sana murah-murah. So, aku tolong promotekan kat sapa-sapa yang suka barang branded-branded, beli aja di Bandung. 

Sekarang jom tengok barang-barang apa yang abang aku dah belikan untuk kitaorang. Enjoy, walaupun korang tak dapat. Hehe..


Wallet ni untuk abang ipar

Yang ni untuk akak-akak aku

Ni untuk aku dengan akak aku yang tengah belajar tu..


Ni untuk Lutfi dengan Arif


Baju abang


Ni pun baju abang jugak. Cuba tengok jenama tu. Kalau kat sini, RM300++ Cuba teka kat Bandung berapa?? RM 100++ je. Berdouble-double diskaun dia kan.


 
Dalam sekelip mata je rumah kitaorang dah bersepah macam ni sekali. Agak-agak sapa yang kena kemas?? Haha..


Sebenarnya banyak lagi yang abang aku bali (baju batik untuk mak dengan ayah, keychain untuk kawan-kawan dia, kerepek-kerepek, telekung dan dll) tapi aku tak nak lah tunjuk semua gambar. Nanti orang kata nak menunjuk pulak. Tak pasal-pasal ada yang buat muka double jerk karang. Haha.. So, sebelum aku mengakhiri entry kali ni, tengok sikit gambar model tak bertauliah ni menggayakan barang yang aku beli. Yang ni nak gelak, gelaklah. Haha..



Sekian...


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

1 comment:

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)