Saturday 18 February 2012

ICT FAIR

Assalamualaikum...
Tadi aku teman abang aku pergi bayar something kat kedai. Terlanjur jalan tu, kami pun merayau la sampai ke Danga City Mall.  

Nah,,tengok sket rupe bangunan die


Rupe-rupenye kat situ tengah buat ICT Fair. So, kami pon mengambil kesempatan untuk tengok-tengok ape yang ade dekat situ. Ramai jugak la orang. Pameran ni berlangsung sampai 19 Februari ni je. Barang-barang kat situ boleh tahan murah. ICT Fair ni same je macam PC Fair. Jual barang-barang elektronik, komputer, kamera, printer, speaker, semua ade. Mesin basuh pun ade jugak aku tengok tadi. Jalan-jalan tadi aku pun belilah sepasang speaker (supaya senang aku nak tgk cerita kat you tube dengan sound yang clear) yang berharga RM 49 dengan pendrive 8GB, RM 26. Yang speaker tu aku tak tau la murah ke tak sebab aku tak pernah beli speaker sebelum ni tapi yang pasti pendrive tu memang murah. Kalau kat luar, pendrive 4GB harga dia dah RM 30, kat sini baru RM 17 je. 

Ingat nak beli speaker warna merah. Tak de pulak. So, beli je lah warna biru ni haa.


Tu je nak cerita hari ni. Bye.....Tata.....


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)