Thursday 23 February 2012

SELAMANYA MALAYSIA



Assalamualaikum...

Hai,,,mesti ramai la yang tengah sedih, kecewa, tertonggeng sekarang ni memandangkan Malaysia dah kalah dengan Jepun 4-0. Huhui,,sedeh betul. Kalau pun Malaysia menang malam ni, tak bawa ke mana sebab Malaysia memang dah terkeluar dari senarai kelayakan Olimpik 2012. 




Okay, nak komen sikit. (haha,,tak memasal). Malaysia bukan tak pandai main sebenarnya. Cuma diorang perlu perkemaskan lagi cara diorang pas dan sambut bola. Diorang ni jugak yang aku nampak suka main kumpul-kumpul. Khairul Fahmi Che Mat pun kureng malam ni. Nasihat aku, kalah takpe, yang penting jangan mengalah.






Macam-macam komen yang aku dah baca kat facebook. Ada yang bagi komen memberansangkan. Ada yang kutuk habis! Yang kutuk habis tu, meh sini main, nak tengok sikit dapat sumbat gol ke tak (haha,,marah ni). 
Pada aku, Malaysia memang best.. Kalah ke menang ke, aku tetap akan sokong.


selamanya...selamanya...selamanya...
sokong MALAYSIA!!!



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)