Monday 27 February 2012

DIA SUDAH SEMAKIN BESAR


Assalamualaikum... 
Selamat pagi semua!!! Jam sekarang ni dah pukul 12.45 PAGI. Mak aku marah sebenarnya stay up pagi-pagi ni, tapi mak,,ni la keje anak bongsu mak ni. Pagi-pagi ni lah terasa macam nak tulis bende baru dalam blog. Hajar tak bukak pesbuk tau mak...
 Okay,,sebenarnya bukan tu yang aku nak cerita. Aku nak cerita yang anak buah aku, dah pandai cakap sikit-sikit. Tapi kelakar la bahasa dia. Cuma dia dengan budak sebaya dia je yang paham. Haha (^o^)


gambar ni time kiteorang pergi wet world batu pahat. 
Muka aku tengah menahan berat tu..hehe


Ni antara terjemahan bahasa lutfi eah...

amaa = emak
akok = atok

Perkataan lain yang dia tau,,abah, bear, nenek, come..ade lagi. Tapi tak ingat la pulak. Haha,,tetibe je tak ingat. Dia dah pandai denga arahan sikit-sikit jugak. Kalau nak suruh dia basuh tangan..cakap macam ni lutfi,,wash your hand... kalau nak suruh buang pampers adik dia pun dia geti jugak.
Tapi,, yang paling best...aku yang sepatutnya dia panggil maksu, dia panggil hajar....haha.
Okay,,mata pun dah ngantuk. Nak tidur dulu ye. Bye...



*Pagi ni LIVERPOOL lawan CARDIFF CITY. Liverpool pasti menang punya lah!!!!



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. hamboi,, dye dah pandai kuang HAJAR tuh,,hahaha ^^_

    ReplyDelete
  2. bukan la..dia perasan yang aku ni mcm baye2 dia..haha

    ReplyDelete

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)