Tuesday 7 February 2012

HOLLA...

Assalamualaikum... okay,,first knalkn diri dulu.. nama aku SITI HAJAR BINTI NOH.. sjak bile plak aq da pndai ber-blog2 nie?? haa..nie sume penangan boring dok uma sbb da twu nk buat ape dah.. haha klu kwn2 yg lain sbok pegi keje sane sini, aku cume amek cntract basoh baju dan pinggan kat uma aje.. yg aku twu kol 12 tgahari,,aku msti da trpacak dpan tv tgk cite korea STAIRWAY TO HEAVEN.. bile msenye nk msak?? hehe..tet...cite tu ulangan sbnarnye,,da lme da cite tu..tpi sbbkan dlu aku x brkesempatan nk tgk..skrangla bru terhegeh-hegeh nk tgk.. blog aku nie burok jek..msti org yg bce blog ni kate,,"ntah pape jek dak nie..org nk ade blog dy pon nk ade jgak,,pstu blg ntah pape je." haha..lntak laa, yg penting aku puas sbb akhirnye aku ade blog sndiri..slame nie aku asyik tgk blog dak2 nie jek.. k laa,,tu jek tok arini..bye..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)