Sunday 4 November 2012

Aktiviti Hari Ini...

  

Harini aku, akak-akak ngan keluarga poksu aku pergi main bowling.
Dekat Ampang Superbowl.
Konon macam nak buat macam tournament antara keluarga lah.
Last-last sume hampeh.
Bola asek ke longkang je. 
Bukan aku eah...hehe..tak nak mengaku plak tu.
Longkang2 aku pon, dpt nombor 3..terer tak terer tak?
Tapi, sempatlah jugak aku buat aksi baling bola ke penonton. (Maksudnya bola terlepas lah tu)
KIH! KIH! KIH!
Nampak tak ketawa malu ni.
Haha..bila bola dah terlepas bagi alasan tangan basah sebab sejuk... 
Memang kene BOOOO lah jawabnye. Hehe..

Tapi semua tu tak penting sebenarnya.
Yang penting hubungan antara keluarga tu sendiri..
Apa yang aku nampak, kitaorang semua enjoy dengan game ni.
Takde pon yang jeles bila dia ni menang ke, dia ni dapat strike ke.
Dia ni masuk longkang ke...eh? kuikuikui...
 
Kesimpulannya, hargai lah keluarga kita.
Buruk atau baik, diorang tetap keluarga kita.
Okay...
Hmm..rasa macam dah takde bende nak tulis ni..
So, tengoklah gambar pemain profesional tu. 
HEHEHE....babai..
 



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)