Thursday 30 May 2013

Ternyata Arif lagi comel dari moksunya..



Semalam dok seronok-seronok aku online, datang pulak budak kecik ni mengacau. Sibuk je nak tengok aku buat apa. Last-last aku bangun, sarung tudung, picture time! Pakai webcam laptop je pun. Lutfi si abang tengok je dari jauh. Bila aku ajak sekali, yang dijawabnya, "muka Lutfi mahal". Jatuh rahang aku dengar. Sape pulak yang mengajo dia cakap macam tu. Haha...tapi aku sedar aku tak comel kalau nak dibandingkan dengan Arif. Huhu....DAN aku tak sangka aku boleh pulak nak amek gambar yang sebegini rupa. 

p/s : saya tak reti amek gambar berangan macam orang lain tu. 

1..2...3....klik2!


Tunjuk gigi Arif!


Semalam kitaorang bersuka-suka. Harini dua-dua dah demam. Cuaca JB tak menentu. Kejap panas kejap hujan.

Dah masa makan ubat, sampai berjumpa lagi. Bye-bye... *dan-dan masa makan ubat -_-*


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)