Tuesday 28 May 2013

Duta Baru SilkyGirl


Seingat aku, kali terakhir aku kena make-up time masuk pertandingan zapin. Istilah "kena" tu sangat sesuai rasanya sebab masa tu ala-ala kena paksa. Aci redah je jurulatih tarian aku yang agak 'aw' tu conteng-conteng muka aku ni haa. Aku pun menadah je lah.

Harini aku kembali bermekap...di alam maya sahaja. Haha.. Nampak sangat aku dah takde kerja dekat rumah ni. Last-last datang idea mengedit gambau. 
 
Dan inilah hasilnya....TARA!!


Sebenarnya aku memang tak suka ber'make-up'. Pergi kelas pun tepek bedak tepung dengan gincu sikit je. Nak mengekalkan natural beauty la konon. Huhu.. Aku rasa lagi ramai orang yang sukakan solekan yang sederhana dari yang tebal seinci, 2 inci ataupun 3 inci tu. Dah macam nak lalu dekat red carpet je gayanya. Tapi kalau pakai kasut yang ada 'inci' tu aku suka la kot, sebabnya aku ni kureng tinggi sket. Hee... 

Lagipun, kalau orang yang selalu make-up tu tiba-tiba tak mekap, mesti pelik bebeno jadinya. Tak caya cuba suruh artis-artis Malaysia ke Korea ke tak mekap. Apa jadi? 


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)