Saturday 15 June 2013

Adik-adik Part 1 : Episod 2 ( Homesick!! )



Wahhh..blok sunyi. Ramainya yang balik rumah minggu ni. Aku nampak adik-adik part 1 tarik beg bawak masuk kereta. Cemana pulak aku boleh kenal diorang? Tu tali biru tu, dipakainya jugak walaupun dah nak balik. Macam manalah aku tak kenal. Aritu aku ada tanya diorang balik ke tak minggu ni. Jawapannya, "Of course lah kak. Homesick-homesick" Hiiii...untunglah korang ea bila rindu je boleh balik. Akak dulu, genap seminggu je daftar U, akak demam. Homesick la kot. Huhu...tapi sekarang, In shaa Allah dah tak lagi dah :)

Homesick-homesick ni perkara biasa sebenarnya bagi orang-orang yang tak pernah duduk asrama time sekolah dulu, anak tunggal, anak bongsu. Ada kawan aku sampai sekarang dia homesick. Nak balik, nak balik. Nasib baik dia yang duduk dekat KL tu belajar dekat Perak je ni haa. Kalau dia belajar dekat oversea? Tak ke haru kalau tiap minggu dia nak balik. 


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment

Dah baca?? Komen okay... Terima kasih daun keladi =)